05.08.2022

Medewerker boekhouding

Ben jij? 

  • Iemand waarop men kan rekenen, zin voor verantwoordelijkheid
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Stress bestending
  • Betrouwbaar
  • Logisch redeneren 
  • Je kan vlot naar het werk komen (Hofstade bij Aalst)
  • Je kan goed overweg met een computer
  • Probleemoplossend denken
  • Multitasking
  • Communicatief vaardig
  • Flexibel ((groot) verlof niet mogelijk begin van de maand)
  • Kennis Excel
     
  • Kennis Isabel pluspunt
  • HBO5 (Graduaat boekhouding), professionele bachelor pluspunt
  • Boekhoudkundige achtergrond pluspunt
  • Kennis basisprincipe boekhouding

Functieomschrijving

  • verwerken diverse banken
  • aanmaken aan te bieden domiciliëringen
  • aanmaken diverse facturen
  • leveranciersboekhouding:
    • controleren inkomende facturen
    • inkoopprijzen controleren
    • facturen betalen
  • algemene administratieve taken

Wat bieden wij?

•    Familiale sfeer met duidelijke doelen in een goed uitgebouwd team 
•    Contract met optie vast na positieve interim periode (6 maand) 
•    39 u/week fulltime bij vast contract – 38u/week fulltime tijdens interim 
•    PC 200.00 
•    Verplaatsingsvergoeding 
•    Eindejaarsvergoeding 
•    Verlof : 20 dagen + compensatie dagen (6 dagen - bij 39u/week) 
•    Maaltijdcheques (8 euro - 1,09 euro eigen bijdrage) 
•    Eco - cheques: €250 per jaar 
•    Leuke extra's zoals gratis fruit, koekjes, attentie met de feestdagen 

Vertel ons waarom jij de geschikte match bent binnen het bedrijf en stuur ons je motivatiebrief en CV.
Sollicitaties kunnen verstuurd worden naar: Nathalie Derideaux – nathalie.derdideaux@gabriels.be